Week van de vrijwilliger

Beste ouders, grootouders,

Op een school gebeurt heel veel vrijwilligerswerk.
In de eerste plaats door mijn leerkrachten en mijn personeel, die naast hun professionele dagtaak steeds bereid zijn om bij te springen.
Een pluim voor onze ouders van het oudercomité, die door hun onbaatzuchtig engagement, zorgen voor de (financiële) kers op de taart maar ook voor mij een klankbord willen zijn voor de visie, het beleid, ideeën, ...
Ik denk ook aan de leden van de schoolraad,
de vele ouders en grootouders die helpen bij het vervoer of andere begeleidingen, ...
de leesmoeders,
de ouders en grootouders die komen helpen in de klas,
de begeleiders van de Morgenvrienden die steeds onze kinderen veilig een klassikale fietstocht laten afwerken, ...
Er zijn er ongetwijfeld nog te vinden!

EEN DIKKE DANK U WEL VOOR ALLE VRIJWILLIGERS !!! IK WAARDEER HET ENORM!
JULLIE BOUWEN MEE AAN EEN FANTASTISCHE MARIALOOPSCHOOL!